Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ! Διαβάστε τί λέει μικρός ποδοσφαιριστής στον μπαμπά του.. πολύ ενδιαφέρον



Α

   ΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
                  Δεν ξέρω πώς να στο πω.
Σίγουρα πιστεύεις ότι το κάνεις για το καλό μου , αλλά δεν μπορώ να μην αισθάνομαι άσχημα να μην αισθάνομαι παράξενα.

Μού έκανες δώρο μια μπάλα , ενώ καλά – καλά δεν είχα αρχίσει να περπατάω.
Ακόμα δεν είχα ξεκινήσει το σχολείο και με έγραψες στην ομάδα. Μου αρέσει να προπονούμαι κάθε μέρα, να κάνω πλάκες με τους φίλους μου – συμπαίκτες μου και να παίζω τις Κυριακές, όπως κάνουν οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές.
Αλλά όταν έρχεσαι στο γήπεδο δεν ξέρω ………..δέν είναι όπως πρώτα. Πλέον δεν με χειροκροτείς όταν τελειώνει ο αγώνας, ούτε μου παίρνεις ένα χυμό και ένα σάντουιτς .
Πηγαίνεις στην κερκίδα και σκέφτεσαι ότι όλοι είναι εχθροί, βρίζεις τους διαιτητές ,τους προπονητές ,τους ποδοσφαιριστές, τους γονείς……………..
ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;
Νομίζω ότι υποφέρεις και δεν καταλαβαίνω τον λόγο.
Μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι ο καλύτερος, ότι οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τίποτα μπροστά μου και όποιος έχει αντίθετη γνώμη κάνει λάθος και ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι η νίκη.
Αυτός ο προπονητής που λές ότι είναι ανίκανος είναι φίλος μου, είναι αυτός που μου μαθαίνει να διασκεδάζω παίζοντας. Τον σέβομαι και τον αγαπάω.
Το παιδί που μπήκε την περασμένη εβδομάδα στην θέση μου, θυμάσαι ;
Ναι……..αυτός που κριτίκαρες σε όλο το παιχνίδι , γιατί όπως λες – δεν κάνει ούτε για να μου κουβαλάει την τσάντα – αυτό το παιδί είναι στην τάξη μου. Όταν τον είδα την Δευτέρα στο σχολείο ντράπηκα. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω . Κάποιες φορές πιστεύω ότι δεν έχω την ποιότητα , την αξία αν θέλεις , που χρειάζεται για να γίνω επαγγελματίας και να κερδίσω ………… εκατομμύρια ………. όπως ονειρεύεσαι. Το ποδόσφαιρο πάνω από όλα είναι διασκέδαση δεν είναι μόνο για τους επαγγελματίες……….
ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙΣ ΜΠΑΜΠΑ
Έχω σκεφτεί ακόμα και να τα παρατήσω. Αλλά μου αρέσει πολύ  το ποδόσφαιρο.
Στρογγυλεμένο ορθογώνιο: ΜΠΑΜΠΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

 


Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:


powered by Agones.gr - Stoixima