Διεύθυνση Αθλητικής Ανάπτυξης & Εκπαίδευσης της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΙΔΡΥΤΗΣ (2001): Πέτρος Κόκκαλης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Νίκος Γεωργιάδης
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Γιώργος Αμανατίδης
42 σχολές με 4.500 μαθητές σε Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία!!!
Tο δίκτυο των Σχολών ποδοσφαίρου του...
Ολυμπιακού δημιουργήθηκε το 2001. Παράλληλα, «γεννήθηκε» το τμήμα αθλητικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης στον Ερυθρόλευκο Σύλλογο. Διευθυντής του τμήματος υπήρξε εξ’ αρχής ο Δρ. Νίκος Γεωργιάδης ο οποίος και έδωσε σάρκα και οστά σ’ ένα σχέδιο το οποίο επιθυμούσε έντονα να δει να υλοποιείται ο σήμερα διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ κος Πέτρος Κόκκαλης.ΙΔΡΥΤΗΣ (2001): Πέτρος Κόκκαλης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Νίκος Γεωργιάδης
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Γιώργος Αμανατίδης
42 σχολές με 4.500 μαθητές σε Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία!!!
Tο δίκτυο των Σχολών ποδοσφαίρου του...
Τεχνικός σύμβουλος των 40 Σχολών που υπάρχουν πλέον πανελληνίως είναι ο παλαίμαχος και πολύ αγαπητός στους φιλάθλους της ομάδας, κος Γιώργος Αμανατίδης. Σκοπός αυτού του πρωτοποριακού, για τα Ελληνικά δεδομένα, εγχειρήματος είναι η παιδαγωγική προσέγγιση του αθλήματος με βασικό στόχο την ψυχαγωγία οποιουδήποτε επιθυμεί να εγγραφεί σ’ ένα πρόγραμμα μαζικού και όχι αγωνιστικού αθλητισμού. Αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι ο επικεφαλής του τμήματος είναι εξειδικευμένος στον τομέα της αθλητικής ψυχολογίας.
Πέρα όμως από αυτά ο Ολυμπιακός δίνει πλέον την ευκαιρία σε χιλιάδες παιδιά απ’ όλη τη χώρα να ανήκουν επίσημα στο δυναμικό του Συλλόγου και να φοράνε τη φανέλα της αγαπημένης τους ομάδας. Δραστηριότητες όπως οι επισκέψεις σε αγώνες, στις προπονητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη, αλλά και η συνοδεία των ποδοσφαιριστών κατά την είσοδό τους στον αγωνιστικό χώρο αποτελούν μοναδικές εμπειρίες που οι μαθητές των Σχολών βιώνουν κατά διαστήματα. Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί βέβαια το γεγονός ότι παιδιά που ονειρεύονται μια ποδοσφαιρική καριέρα και διαθέτουν τις ανάλογες ικανότητες περνάνε από σειρά δοκιμαστικών προπονήσεων με την προοπτική να ενταχθούν στα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου